tirsdag 17. august 2021

Slimlinekort. En himmel med fantastiske papirer.

Jeg pusler med kortlaginga mi jeg da. Det er avkobling og gir meg glede i bøtter og spann. 

Mens jeg sitter og lager kortet jeg skal vise frem i dag, får jeg en melding fra ei bekjent i nord som lurer på hva jeg driver med. Jo, jeg lager kort er svaret. Hun vil se hva jeg lager. Du skal få se det når jeg er ferdig, er svaret. Så da tenkte jeg at jeg like så godt kunne sende det hjem til henne og så fikk hun se det med egne øyne. Altså, hvor mange kort går det an å ha liggende? Jeg skal bli flinkere til å sende kort til mine nære og kjære. I dag er det vel knapt noen som sender kort eller brev i posten lenger. Gode gammeldagse brev og kort er erstattet med e-poster, sms`er, snapper, messenger meldinger etc. Jeg husker jeg hadde ei brev-venninne fra Sverige som liten og hvor stas det var å få brev i posten. Hun sendte med bilder av Carola og jeg sendte med bilder av brødrene Herreys. Haha, det var tider det. :)

Disse vakre papirene som jeg har laget himmel/skyer av, var så fine at jeg nesten ikke ville "ødelegge" dem. De er fra Craft Consortium og heter Ink drops- Candy. Jeg har brukt klar, sølvfarget kartong i bakgrunnen som gir en veldig kul effekt når man tilter på kortet. Hugs-disen er fra Lawn Fawn. Også "distant"stempelet er derifra. De små sky diesene er fra Pure & Simple. Fugle-stemplene er fra et sett fra Altenew. Har laget en 3d effekt med skumputer på noen av skyene som gir en ekstra dimensjon på kortet.


Pyntet en konvolutt med rester fra de samme papirene og stemplet tekst og hjerte fra Lawn Fawn.
Hyggelig å motta kort med matchende konvolutt. 




Innsiden med skrivefelt og tekststempel fra Norsk Stempelblad. Papirene er superlekre.


Send gode gammeldagse brev og kort folkens. Det er jo mye hyggeligere enn en digital hilsen. ;) Takk for at du stakk innom.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails