torsdag 5. august 2021

Konfirmasjonskort

Det er vel flere som skal konfirmeres utover høsten. Jeg kjenner ingen, men lot meg likevel inspirere til å lage et. Jeg synes det er artig å lage litt spreke kort til konfirmanten. De trauste kortene er det vel egentlig slutt på nå, eller...? Tenkte jeg kunne slenge det med i Papirdesign sin utfordring for juli/august, hvor alt er lov. Laget et kort i slimline format. Synes det er et stilig format.




Her har jeg brukt Papirdesign sin lille converse die og stanset ut fire sko i resetepapirer. Laget lisser av noe tråd jeg hadde liggende. Det hvite panelet bak er embosset i en embossingfolder, for å lage litt dybde og spill i kortet. Stemplet er fra Kort & Godt. En button fra Papidesign og noen enamel dots spredd utover her og der.



Converssko i spreke farger. Ypperlig måte å få brukt opp restepapirer på.


Takk for at du tok turen innom. Legg gjerne igjen en kommentar om hva du synes om kortet.








1 kommentar:

  1. Så lekent og stilig kort! Elsker fargene :)
    Takk for at du deltar på Papirdesigns sommerutfordring :)
    Klem fra Renate

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails