onsdag 16. oktober 2013

Let it snow, let it snow!

I helgen har jeg kost meg med å fargelegge noen stempelmotiver. Flere har jeg hatt liggende leeenge! Og nå har jeg fått laget årets første julekort. Har brukt skissen i utfordringen til Sketchy Colors denne uken.

Papirer fra Maja Design og BoBunny. Koste meg virkelig med å finne frem julepapirene mine. Var mye ohhh og ahhh da jeg tittet på de. Noen er så fine at jeg nesten ikke har lyst å bruke de. Noen som kjenner seg igjen? ;)


 James tror jeg han her fra Lili of the Valley, heter! Fargelagt med mine promarkers selvfølgelig. Påført litt Liquid pearls som snøeffekt. 


Litt detaljer:


Snowflake corner fra Memory box. Div blomster påført litt snow marker. Blader fra en Mc Gill punch.



Gjerde dies fra Marianne Design. Embosset det i en TH embossingfolder for å få litt struktur i gjerdet. Tok litt vintage photo blekk inni folderen når jeg embosset. Gjerdet er også påført litt snow marker.

Det var gøy å lage julekort. Har et par andre julemotiver liggende klare, så tenker jeg begynner med et nytt julekort ganske snart ja!

Takk for at du tok turen innom bloggen min og takk for alle hyggelige kommentarer. Vi ses og høres!

På gjensyn!








7 kommentarer:

  1. Jeg kjenner meg igjen:-)...så mange nydelige ark atte:-)
    Et kjempe flott julekort! Herlig motiv du har fargelagt så fint!

    Ha en fin uke!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Oh my gosh Therese! This is so GORGEOUS!!!! I so love the colors and your design!!!

    Big Hugs,
    Elise

    SvarSlett
  3. Takk for koselig besøk i bloggen min ☆
    Flott kort du har lagd. Stilig gjerdet ditt.
    Flott det cdcoveret under her og, og flink til å synge er du og ♡
    God helgeklem fra pia

    SvarSlett
  4. Åhhh så flott julekort!
    Så nydelig den lille bamsen, og jeg kjenner meg helt klart igjen når det gjelder papirer ;)
    Takk for at du ble med på utfordringen hos Sketchy Colors :)
    Klem, Maya

    SvarSlett
  5. so gorgeous therese.stunning details and colouring and i love your sweet bear ;D

    xx coops xx

    SvarSlett
  6. Kjempefint julekort med et koselig motiv :)
    God helg :)

    SvarSlett
  7. Nydelig kort og herlig motiv.
    Mange fine detaljer.
    Klem Connie

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails