lørdag 23. februar 2013

Nok et babykort/ Another baby card

Jeg har laget nok et babykort til min niese, som for 13 dager siden ble mamma til en liten skjønn gutt som skal hete Jesper. Jeg så han for første gang i går og han var så liten og nydelig og luktet helt fantastisk....babyer gjør det. ;)


Se disse søte papirene da...falt helt for de. De er fra Doodlebug Design. Pyntebånd fra TH idea-ology som har fått litt blåfarge fra mine promarkere. Den lille hvalen er en chipboard fra Pebblesinc. 


Innsiden med  gratulasjonstekst. En chipboard hvor jeg har festet et par baby-føtter fra Rayher Hobbykunst.


 Søte føtter! :)


Ønsker alle en fantastisk helg! Takk for at du stakk innom! :)







1 kommentar:

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails