onsdag 20. februar 2013

Babykort/ Baby card!




Min niese har fått en liten babygutt og jeg har laget et kort for min mor, babyen`s oldemor.


De søte papirene er fra Wild Rose Studio. Motivet er kjøpt på Minne-Hjørnet i Ski, men husker ikke hvor det kommer fra. Fargelagt med Promarkers, syntes det var håpløst vanskelig å fargelegge dette motivet.


Har brukt en MS punch around the page. Er det noen som har tips til om hvordan disse kan brukes på andre mål enn det som står oppført i vedlegget som følger med? Chipboards fra Pebblesinc. Se den lille søte anda, den er fra Kuttut...tror jeg! ;)


En enkel innside med papirer som på forsiden og en søt liten pip-pip! :)

Takk for at du tok turen innom. Håper du likte kortet. Ønsker alle en riktig fin februardag!
 



4 kommentarer:

  1. Nydelig babykort! Lekkert med den punchen du har brukt. Fint pynta på innsida også.
    Klem, Berit

    SvarSlett
  2. Å, dette ble et nyydelig babykort!! Kjempefine detaljer og søtt mønster ark! Superfin denne MS punchen...den har jeg ikke:-)...ennå:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. so gorgeous therese.really beautiful design and i love the sweet bear and blue colours ;D

    xx coops xx

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails