lørdag 4. juni 2011

Birthday card!/Bursdagskort!

For et vær! Måtte ta meg en pause fra verandaen min, begynte å bli rimelig hett der ute. Det er et fantastisk vær her på østlandet med temperaturer godt over 20 grader. Elsker det! :)

Jeg var i et 40-års lag i går og da laget jeg dette kortet i den anledningen:


Nydelig motiv fra Magnolia. Hun er fargelagt med mine promarkere. Jeg har brukt fantastiske papirer fra Maja Design. Litt diverse småstempler fra et stort stempelark jeg kjøpte i Usa i fjor. Brukt litt glitterlim rundt papirkantene. Det ser du bedre hvis du klikker på bildet. ;)




Close up! Kaka fikk en omgang med liquid pearls....skikkelig digg frosting fant jeg ut. Perler fra Kaisercraft.

Litt detaljer:


En liten tag som er en dies fra Mgnolia. Litt crackle paint på tallene. Båndet er fra TH og heter "Lavish". Jeg har svampet det litt med distressink puta mi..milled lavender. Puttet noen gems inni!

Innside:


En enkel innside. Se så vakre papirer! :))

Deltar med dette kortet i utfordringen til CLP #37- Sketch


Dett var dett for denne gang. Ønsker alle en strålende helg. Takk for at du stakk innom og takk for hyggelige tilbakemeldinger. Tjallabais! :))




9 kommentarer:

  1. Så enig med deg Maja-arkene er bare så nydelige. Stilig kort du har lagd. De rosene var kjempefine, og så mange detaljer. Måtte virkelig studere kortet på stort bilde for å få med meg alt.

    Må si jeg virkelig misunner deg været. Her ligger tåka lavt og regnet høljer ned. Men desto mer tid på hobbyrommet da. :)

    Ha ei fortsatt fin helg!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. Nyyydelig, så flotte mønsterark og så masse fine detaljer, falt for frostingen din og perlene på kaka, sååå fint :)
    Ha en fin lørdag:)
    Klem Lill

    SvarSlett
  3. Nydelig kort og så flott pyntet. Likte så godt det brevpost-stempelet du har brukt.
    Ha en fin kveld, klem :)

    SvarSlett
  4. Nyyydelig kort og så lekker fargelegging. Imponerende!
    Lekre ark og skjønn pynting. Og de lilla blomstene til venste på kortet ditt.. de i tyll..hvor er de fra?

    Klem Renate

    SvarSlett
  5. Oooh gorgeous card!!! I love your colouring and you did such a wonderful job with the sketch! I love how you put the pearls on the cake too .. divine!!! Thank you for joining us at CLP!!!

    Hugs,
    Elise

    SvarSlett
  6. sååååå nydeligt kort med så mange lækre detaljer wooow
    knus Pia

    SvarSlett
  7. Herlig, nydelig kort!!! Såå mange søte detaljer det var her da - helt skjønt! :) Tusen takk for at du deltar i skisseutfordringen for Juni i CLP utfordringsbloggen! :))

    Klemmer fra Tromsø i nord - her er det meldt rundt 20 grader til helga! SAtser på at det holder stikk!! God sommer!

    Hege

    SvarSlett
  8. Such a beautiful card! Love this Tilda, great work!

    Thanks so much for joining us at CLP this month!

    Hugs Tanja

    SvarSlett
  9. Hi Therese, what a beautiful card and I love the pearls on the cake. A great take on the CLP Sketch challenge. Also happy to see you play with us, thanks so much.

    Hugs and Love.

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails