onsdag 25. mai 2011

Vennskapskort/Sketchy Colors # 72

Laget dette kortet til en venninne som straks fyller år. Tenkte jeg skulle delta i Sketchy Colors sin fargeutfordring denne uken som skal være en kreasjon i blått, grønt og svart. Slik ble mitt bidrag:




Jeg har brukt svart Bazzill og et blåprikket ark og litt mønsterpapir fra Maja Design. Har stemplet rundt kortet med et swirlstempel fra Stempelglede. Tekststemplet er også derifra. Fuglen er en dies fra Marianne Design og hjørne chipboardene er fra Nille og er krakelert med crackle paint. Ellers hadde jeg dårlig med blå blomster, så jeg tok noen hvite papirblomster og farget dem med mine div blå promarkers.

Innsiden:



En enkel innside, men swirlene er så dekorative i seg selv, så jeg syntes det ble veldig fint!

Takk for at du tittet innom og takk for alle hyggelige kommentarer. Blir sååå glad! :))


7 kommentarer:

  1. Nydelig kort og vakkert tekst stempel du har brukt.
    Takk for at du deltar hos SC denne uken.
    Ha en fortsatt fin uke.
    KLem Anne

    SvarSlett
  2. For et skjønt vennskapskort, så fint med alle stemplene og fargene er i herlig harmoni :)
    Så nydelig med blomstene og fugl på kvisten:)

    Han Frank Larsen med sin sang som jeg har i bloggen min er en ung mann fra Kjøllefjord i Finnmark, håper han får platekontrakt noen sted at han får gitt ut en plate :)
    Takk for gode ord om kortet mitt idag, det varmer såå godt og inspirerer så masse:)
    Ha en fin kveld:)
    Klem Lill

    SvarSlett
  3. Nydelig kort, så lekkert med swirlene og kjempefin detalj med greina og fuglen.
    klem :)

    SvarSlett
  4. For et utrolig koselig kort. Kjempe flott med swirlstempelet rundt omkring, og den fuglen på kvisten var stilig. Ha en fin dag!
    Klem Camilla:)

    SvarSlett
  5. Nydleig kort med ett lekkert stempel. Flott at teksten er i fokus her.
    Liker og veldig godt den fuglen på grenen der i hjørnet.

    Hilsen Renate

    SvarSlett
  6. wow så lækre farver og papirer du har sat sammen , ser rigt nydeligt ud og flot tekst
    knus Pia

    SvarSlett
  7. Så vakkert vennskapskort. Nydelige farger, og så flott satt sammen. Innsiden var også så vakker. :)

    God helg i morgen!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails