torsdag 8. april 2010

Bursdagskort til 80-årig mann

Mine foreldre skal i bursdag til en mann som blir 80 og ville at jeg skulle lage et kort til han.
Hva skal man så lage til en 80-årig mann? Ikke lett. Valgte et veldig enkelt kort:

My parents are going to a birthdayparty to a man who turns 80, and wanted me to make a card to him. So what could I make for an 80-year old man? Not easy. I chose to make a plain card:



Enkelt og greit.

Plain and simple.


Close up motiv:



Motivet har jeg lånt av en snill nabo. Jeg har laget sikksakk ramme rundt motivet og fargelagt den med promarker. Ser ut til at hjula trenger litt mere luft. ;)

The motif has been borrowed from a kind neighbour. I`ve made a zigzag frame around the motif and coloured it with promarker. Looks like the tires need some more air. ;)




Tannhjul fra Tim Holtz passer fint til dette kortet.

Sprocket gears from Tim Holtz fit nicely to this card.


Tusen takk for at du tok turen innom og takk for alle hyggelige kommentarer.

Thank`s for dropping by and thank`s for all your kind comments.

6 kommentarer:

  1. Det ble superfint, Therese! Motivet er jo midt i blinken spør du meg. Flotte detaljer.

    Klem Wenche

    SvarSlett
  2. Skikkelig stilig herre kort! Motiv og pynt perfekt til en eldre herre! Du er god årgang teksten midt i blinken her:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Hi Therese,
    This is a beautiful card for an old gentleman.
    Remember,
    Fiona x

    SvarSlett
  4. Enkelt sier du, men det er jo oftew det vanskeligste. Kjempefint var det, perfekt til en 80-åring. Stilig stempel som er nydelig fargelagt.

    Klem Jorunn

    SvarSlett
  5. Så mye fint det var å se her i bloggen din:)
    Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min:)
    Unni

    SvarSlett
  6. Stilig herrekort!
    Ønsker deg en fin helg!
    Klem Hanne

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails