onsdag 3. mars 2010

Just Magnolia week 44 - Birthdays

På tide med et nytt kort her på bloggen min. Faktisk to stk også....flink i kveld...
Blir med på en utfordring også denne gang. Hos utfordringsbloggen til Just Magnolia er tema...
BIRTHDAYS...

Mitt bidrag ble slik:



Dette stemplet er utrolig fint da. Bakgrunnen bak Tilda har jeg laget selv.
Embosset noen swirl stempler i klar embossing og svampet med vintage photo distress ink.
Også tagen er distresset i vintage photo. Litt glitterlim rundt kantene gjør susen.... ;)

Ett til:


Fargelagt med promarkers. Synes det er så gøy å fargelegge med de altså.....
En liten gull kakeserviett har også fått plass bak Tilda. Og en liten engel i gull måtte
jeg putte på også...

Innsiden:



En veldig enkel innside, men dette papiret er så fint, så ville ikke dekke til
for mye. Det vises ikke på dette bildet, men det er nydelig skimmer i papiret.

Og bakside:





Og til kveldens andre prosjekt:




Et lite staffelikort. Måler 10x10 cm. Et lite bursdagskort til et fadderbarn som
fyller 6 år om et par måneder.



Henry the mouse fra whiff of joy. Han er jo kul da...herlig motiv asså!

Det var det, nå venter loppekassa. Håper du likte kortene og legg gjerne igjen
en kommentar.....for da blir jeg så glad........... Natta!

8 kommentarer:

  1. OMGosh....both of these cards are FABULOUS!!! Your Magnolia card is absolutely stunning and your little WOJ mouse card is just darling!! Great coloring!!!

    SvarSlett
  2. Herlige kort!
    Nydelige papirer du har brukt på Magnolia kortet:)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Så nydelig Magnolia kortet er! Den bakgrunnen du har laget var kjempefin!
    Og musa på barnekortet er jo så søt da!
    Ha fin dag!

    Klem Wenche

    SvarSlett
  4. Åhhh sååå nydelig kort med vakker bakgrunn og flott fargelagt.Mange fine kort du lager.

    Tusen takk for kommentaren på bloggen min og at du ble en følger.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  5. Hi Therese,
    Thank you for visiting my blog and for your kind comment. I have now found you and I love your blog so I will be following you.
    Hugs,
    Fiona x

    SvarSlett
  6. hei therese.
    nydelige kort du lager.
    legger meg til som følger.
    Håper du tar deg en tur innom min nyoppretta blogg.
    Klem Tone.

    SvarSlett
  7. Så fine kort du har laget! Og jeg må si du er flink til å pynte innsiden av kortene!

    Ps: Takk for den hyggelige kommentaren på bloggen min! :) :)

    Riktig god helg!
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  8. Hei i natta ;-)
    Så masse fint du har laga!
    Og dette stemplet fra Magnolia er "bærre lækkert"
    Har akkurat kjøpt det sjøl,men har ikke hatt "tid" til å stemple med det enda..
    Legger meg til som følger av din blogg og ønsker deg velkommen til meg :-)
    ønsker deg en kreativ helg....
    Helle

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails