tirsdag 30. mars 2010

Award!


"This is a blog with charm"

Jeg har fått denne flotte awarden av Eva Helen . Tusen takk, så hyggelig at du tenkte på meg. Den skal egentlig sendes videre til 12 kreative sjeler. Tipper på at noen sikkert får denne flere ganger, men det betyr jo bare at de er verdsatt :) Derfor velger jeg bare å si at denne awarden går til alle mine følgere. Tusen takk for at dere følger min blogg og takk for all inspirasjon som dere gir meg. :) (Tilgi meg for å ta en enkel en....;)

I`ve recived this great award from Eva Helen. Thank you, so nice of you to think of me. This award is supposed to be sent to 12 creative souls. I bet somone gets this several times, but it just means that you are appreciated:) That`s why I choose to say that this award goes to all of my followers. Thank you for following my blog and thanks for all your inspiration. :)( Forgive me for doing this the simple way...;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails