onsdag 14. april 2021

Clean and simple. Det enkle er ofte det beste.

Yay! Jeg har blåst liv i bloggen min igjen. Det stoppet brått i 2016, da jeg året før fant kjærligheten og ikke minst skytinga. Det tok opp det meste av tiden min og bloggen om kortlaging ble ikke så interessant lenger. MEN, jeg har laget kort siden den gang altså. MANGE kort! Og de er blitt delt på FB og Instagram.  Kjærligheten og skytinga er fortsatt en stor del av livet mitt. Har jo t.o.m gifta meg. Satser fortsatt på skytinga og er endel av Pararifle landslaget og legger ned mange timer på skytebanen. Koronaen har gjort sitt til at man har hatt langt mere tid til papirhobbyen sin, da alt av konkurranser har vært avlyst og man følgelig ikke er på farta hit og dit. 

Jeg koser meg så fælt med denne hobbyen og bruker (nesten) hver ledige anledning jeg har, til å sitte og pusle på hobbyrommet. Jeg liker å lage enkle kort, ikke for mye dill og dall og ofte er fargelagte motiver hovedfokuset på kortene. Jeg kan bruke timer på å fargelegge et motiv og alt er egenlært og teknikker og inspirasjon finner jeg gjerne på nettet. Jeg er langt fra superdyktige, men progresjon har jeg definitivt hatt. 

Jeg lager kort på bestilling og lager til alle typer anledninger som bursdag, bryllup, konfirmasjon, dåp osv. Så bare ta kontakt hvis du trenger et kort til en spesiell anledning. Alle kort er unike og laget med masse kjærlighet og omtanke. Handmade with love by me! 🥰

Mitt første kort i bloggen siden 2016 er et kort i Clean and Simple stilen. 




Jeg har laget dette kortet med produkter bla fra Altenew. Bakgrunnen er laget med stensil og blomsten er et lag på lag stempel («Playful blooms»/Altenew) som er stemplet med distress ink. Kortet har også matchende papirer på innside med skrivefelt og medfølgende dekorert konvolutt. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails