tirsdag 13. juli 2021

Kjære Brudepar

Sommer og tid for bryllup. Jeg fikk i oppdrag å lage et bryllupskort og endelig kunne jeg kose meg med litt blomster og bling på et kort igjen. Jeg synes ofte det enkle er best, men et bryllupskort MÅ inneholde litt blomster og bling. Jeg synes det ble en passe dæsj av det på dette kortet.





De nydelige papirene er fra Papirdesign, sammen med Kjære Brudepar diesen. Hjerteborden rundt motivet er en dies fra Memory Box. Motivet er funnet på Pinterest.

Kjenner du noen som skal gifte seg og trenger du kanskje et kort til anledningen? Jeg lager på bestilling.

Takk for at du tok turen innom. Fortsatt god sommer!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails