onsdag 21. april 2021

Skål! Kort til ølelskeren.

Vi har akkurat hatt en liten smak av sommer de siste dagene. Her på østlandet har vi kost oss med temperaturer opp mot 20 grader. Utrolig godt for kropp og sjel. Og noen steder, tross koronaen, har det vært mulig å få seg sin første utepils igjen. Til stor glede for Ola Nordmann og kanskje ikke minst serveringsbransjen, som har lidd kraftig under den lange nedstengningen.

Hva passer vel bedre da enn noen skikkelig "duggfriske" ølkort? Først og fremst tenkte jeg dette var et skikkelig mannekort, men disse kortene kan jo fint gis til ølelskende damer også. De finnes jo de og. 

Tenkte at jeg kunne slenge med kortene i Papirdesign sin utfordring for aprilmåned, hvor temaet nettopp er VÅR. Utepils og vår henger jo veldig sammen. 


Jeg har brukt flere produkter fra Papirdesign. Jeg digger papirene, stjerne og skål-diesen samt buttons`ene.  Ølmotivene er fra Dixi Craft. Korkene er noe jeg har hatt liggende og ikke husker hvor kommer fra.



Duggdråper og skåling. Kan ikke bli feil det vel?








                                                    Innsiden med god plass til en hilsen.



Ønsker alle sammen en fortsatt god vår, med eller uten en pils i hånda. Takk for at du tittet innom. 



5 kommentarer:

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails