onsdag 10. oktober 2012

Bursdagskort til min far!/ Birthday card 4 my dad!

Snart fyller min flotte far 81 år og i den anledning har jeg laget et kort. Jeg deltar med dette kortet i Sketchy Colors fargeutfordring denne uken som er: Oransje, brun og hvit og hos Kortgleder hvor utfordringen er lag på lag.

Her er resultatet mitt:






Papirer fra My Mind`s Eye og 7gypsies stemplet med litt forskjellige stempler. Motiv fra et utklippsark. Brunt bånd fra Europris og det oransje har jeg kjøpt her: Bunny Zoe`s Crafts 
Jeg er veldig glad i å handle i denne nettbutikken. Sjekk ut den kuule glidelåsen fra Prima kalt Junkyard Findings v/ Ingvild Bolme. Kult? :) Ticket fra TH og hjørnepynt fra Kuttut malt med crackle paint hvit. Kakeserviett som jeg har vunnet!

Håper min flotte far liker kortet og håper DU også likte det! Takk for at du stakk innom. På gjensyn!





8 kommentarer:

  1. For et stilig kort! Liker så godt detaljene du har brukt her og glidelåsen er kjempetøff!
    Klem, June

    SvarSlett
  2. Dette var et skikkelig stilig kort. Liker designet med glidelås, metallhjørne, doily og alle lagene. Tusen takk for at du deltar hos Kortgleder og lykke til. Håper du blir med oss igjen neste måned også. Klem Bettina

    SvarSlett
  3. Kjempeflott! Takk for at du deltar hos sketchy colors denne gangen :) Håper vi ser deg igjen neste gang også ;)
    Klem, Lena Katrine

    SvarSlett
  4. Sååå lekkert kort du har laget.
    Herlige farger og så lekkert pyntet.
    Takk for at du deltar hos kortgleder.
    Klem Connie

    SvarSlett
  5. Takk for besøket i bloggen min !
    Måtte jo ta en tur hit for å se hvordan ditt kort ble med det samme bildet.
    Og det var jo stilig. Artige detaljer, spesielt glidelåsen.
    Ha ei flott helg.
    Klem fra Berit

    SvarSlett
  6. super rålækkert kort med fine detaljer
    knus Pia

    SvarSlett
  7. Så utrolig flott herrekort du har laget!
    Fine farger og mange flotte detaljer!
    Anne

    SvarSlett
  8. Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Nå har jeg tittet innom i bloggen din og det var mye fint å se på. Det siste kortet til din far var kjempetøft.

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails