torsdag 26. januar 2012

Tusen takk! / Thank you!

Det var leeenge siden gitt! Men her kommer altså et kort igjen. Tida har liksom ikke strukket til etter at jeg fikk meg hund. Men, nå måtte jeg bare. Flere anledninger rett rundt hjørnet og jeg synes alltid det er hyggelig med et hjemmelaga kort. Også så gøy det var. Kosa meg skikkelig! :)

Dette er et kort til mammaen til en venninne av meg. Hun har hjulpet til å passe hunden min mens jeg har vært på Tenerifè og kosa meg. Da fortjener hun selvfølgelig en liten oppmerksomhet med et kort på kjøpet.

Deltar med dette kortet hos Sketchy Colors sin utfordring #101, som er å lage et kort i fargene grønn, beige og krem.



Mønsterpapirene er fra Pink Paislee. De er så nydelige! Utklippsbilde fra et ark jeg har kjøpt hos Minne-Hjørnet i Ski. Swirlen er en TH swirl. Knappene er kjøpt i Usa. Blomstene, minus den lyserosa er fra Kuttut. Apropò mønsterark. Hobby-Kunst Norge har 50% på alle mønsterark (og det er ikke få skal jeg love deg!). Gjelder frem t.o.m søn 29. jan. Jeg kjøpte en deilig bunke der i sted. Så løp og kjøp, enten i butikken eller på nett. :))

Det var det! Håper du legger igjen en kommentar hvis du er innom. Alltid så hyggelig å lese kommentarer. Ønsker alle en fin kveld! :)


15 kommentarer:

  1. Så flott kort du har laget....var det mange fine ark på hobby kunst??Har faktisk ikke fått vært der ennå.....Ha en fin kveld

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, mange fine ark...synes jeg i hvertfall. Noen ark er jo på vei ut, men hvilken rolle spiller vel det? God kveld til deg også! :)

      Slett
  2. så smukt kort og et skønt motiv, flotte detaljer
    knus Pia

    SvarSlett
  3. Så kjempeflink du er! Hilsen Stine og Mille :D

    SvarSlett
  4. Lekkert kort! Skal titte litt rundt og se på hva du har laget! Takk for hyggelig kommentar i bloggen min. :-)

    SvarSlett
  5. Nydelig kort ! Vakkert motiv og så flott pyntet. Stilig med knappene.

    Koselig å se "liv" her inne.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  6. Nydelig kort Therese! Flott med knappepynt!
    Klem

    SvarSlett
  7. Nydelig kort, så fint pyntet og de knappene likte jeg godt.
    Klem :)

    SvarSlett
  8. Hei, så trivelig å se aktivitet her inne:)
    Nydelig kort du har laget. herlig med alle knappene:)
    Klem, Berit

    SvarSlett
  9. Velkommen tilbake, koselig å se deg igjen :))
    Nydelig kort, skjønt motiv og vanvittig flott dekor :)
    Ikke alltid at tiden strekker til, desverre..
    Ha en riktig god helg og takk for så fine ord :)
    Klem Lill

    SvarSlett
  10. Hei! Velkommen til min blogg, og takk for de fine ordene! Du lager jammen mye fint selv, og dette kortet var lekkert - flotte fargekombinsjoner, og knapper er jo så fint:D
    Ha en fin søndag!
    Klem fra Kjersti

    SvarSlett
  11. Heisann Therese,

    Tusen takk for tilbakemelding inne hos SC.
    Vi setter pris på det ♥
    Vi prøver så langt det lar seg gjøre å kommentere hos alle som deltar hos SC, dessverre så kommer livet noen ganger imellom.
    Og som hos andre, er dette bare en hobby.
    Topp 4 blir valgt av 1 av oss i teamet hver gang, altså ikke random.
    Den som har ansvaret kikker da på alle bidrag, for så å velge sine topp 4.

    Så over til kortet ditt, som er kjempeflott!
    Stilig med knappene :)
    Alltid moro å se knapper på prosjekter, det er jeg så dårlig til å bruke, så trenger masse inspirasjon i så måte :)
    Tusen takk!

    Ha en fortsatt flott søndagskveld,
    klem fra Maya

    SvarSlett
  12. limer jeg bruger er en hurtig tørrende lim, i danmark kalder vi det 10 sekunderslim fo så hurtigt tørre det så det er med ikke at få det på fingrene for så limer det dem sammen

    SvarSlett
  13. Beautiful card Therese. The vintage image is so pretty. Love the papers and the colorful buttons.

    Hugs and Love.

    SvarSlett
  14. Love this - especially your use of buttons.
    Sandy

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails