torsdag 3. november 2011

Bursdagskort!

Min far fyldte 80-år forrige fredag. I den anledning måtte jeg jo lage et kort.
Og slik ble det:


DP husker jeg ikke hvor kommer fra, men jeg har stemplet det og det hvite panelet bak bildene med et tekststempel fra Hero Arts(Synes ikke så godt på bildet)


Close up:




Bildene er klistremerker som er litt tjukke og blanke. De er fra Rayher og er kjøpt hos Hobby&Kunst i Vestby(de har også nettbutikk) Synes disse klistremerkene var så stilige og de gjorde seg bra på et kort til en mann.

Det var det jeg hadde å vise frem i dag! Takk for alle kommentarer dere legger igjen. Veldig hyggelig!

Ha en strålende dag og helg!


8 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort, Therese, så stilig med flere av samme type bilder på fronten. Trenger ikke mer pynt her :-)

    SvarSlett
  2. Så stilig kort til din Pappa :o)

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Så flott kort du har lagd, fine de klistremerkene.
    klem :)

    SvarSlett
  4. Åååh, så knallstilig herrekort :) Lekre papirer og skikkelig kule bilder :)
    Ønsker deg en kjempefin helg :)
    Klem Lill

    SvarSlett
  5. Herlig kort du har lagd til faren din. Stilige bilder og veldig tøft satt sammen. :)

    Herlig med eget hobbyrom ja. Skulle bare ønske jeg hadde tid til å bruke det mer. :):)

    Ha ei riktig god helg du også!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  6. Gorgeous layout! Love the sepia coloured pictures against the red papers! Stunning!

    Hugs,
    Elise

    SvarSlett
  7. Så utrolig stilig, Therese!! Så lekker fargekombinasjon!
    Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min også. Setter utrolig stor pris på det.
    Ha ei riktig så fin uke!
    Klem fra Kirsten

    SvarSlett
  8. Kjempefint kort til din far:)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails