søndag 6. mars 2011

It`s a boy!/ Det ble en gutt!

Long time no see! Jeg er ikke den ivrigste kortlageren om dagen. Dessverre blir det ikke så ofte som man skulle ønske. For min del handler det om plass og alt rot som blir når man setter igang. Jeg har bare et soverom og derfor blir stua og spisebordet min arbeidsplass når jeg tar frem alle hobbysakene mine. Og jeg kan virkelig ikke fordra alt rotet som blir liggende fremme de dagene jeg setter igang med kortlaging...ser helt bomba ut. Koselig å ta det frem og holde på, men utrolig herlig når det er ryddet bort igjen. Merkelig det der....jeg som egentlig ikke er sååå ryddig av meg. :)

Et par kort har nå i hvertfall blitt til siden fredag.....og nå er alt stuet vekk igjen...Puh!
Min nevø har blitt pappa og min mor ville gjerne ha et kort til den lille. Og slik ble det:




Foruten Bazzill er papirene fra Inkido og Panduro. Thickers fargelagt med promarkers. Hjerte/love stemplet er fra Magnolia, det andre husker jeg dessverre ikke hvor er fra.

Innsiden:



Takk for at du stakk innom og takk for alle hyggelige kommentarer jeg får. :)

See you!


7 kommentarer:

  1. Så nydelig kort...sukk :)
    Kjempefine detaljer.
    Deilig med baby i familien :)
    Har full forståelse for det med rotet, satt ved kjøkkenbordet leeeenge, tilogmed barna undret når vi skulle spise der igjen..
    Men nå har mannen min forbarmet seg over meg og snekkret og endret litt på pc-kroken:)
    Lille Oliver deler min bursdag forresten, bare 41 år yngre ;)
    Klem Lill

    SvarSlett
  2. Hi Therese,
    This card is beautiful. I love the image on the front and the decoration inside. Beautiful colours.
    Hugs,
    Fiona x

    SvarSlett
  3. super flot kort med et sødt motiv, nydeligt dekoreret. Du må have en god dag
    knus Pia

    SvarSlett
  4. Beautiful! Love the colors, image and the inside, too!

    SvarSlett
  5. Så vakkert. Nydelig motiv. Stilig med den barnevogna på innsiden. Må jo bare bli en stor suksess det her. :) Har også brukt spisebordet i stua noen år, men nå har jeg heldigvis et eget rom. Da er det bare å lukke døra når det blir for rotete. :)

    Ha ei riktig fin uke!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  6. Hei, takk for hyggelig kommentar i bloggen min:) Masse fint i bloggen din:)
    Merete:)

    SvarSlett
  7. Så nydelig dette var, da, herlig motiv. Barnevogna på innsiden var supersøt.

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails