tirsdag 1. februar 2011

Post-it Easel card/Sketchy Colors #56

Min mor fyller år i dag. Dette er kortet jeg har laget til henne etter denne tutorialen laget av Marianne. Jeg deltar med dette kortet i Sketchy Colors sin utfordring denne uken, som er å lage et prosjekt
i fargene: Blått, brunt og hvitt.




Papirer fra Inkido og Paperloft. Bling fra Nille. Brad laget med min fantastiske Imaginisce I-top brad maker. Pom-pom båndet tror jeg at jeg har kjøpt hos Kuttut





Og sånn ser kortet ut når det er åpnet.


Takk for at du stakk innom. :)


9 kommentarer:

  1. Så stilig! Så flott at du har stemplet på post-it blokken :)
    Dette faller nok i smak hos din mor <3 Så flott gave å få :)
    Klem Lill

    SvarSlett
  2. Nydelig bursdagskort i herlige farger Therese! Så smart å stemple på første post-it lappen:-)
    Har endret profil bilde også..blitt mørk siden sist..så fint:-)

    Ha en fin uke! Klem Laila.

    SvarSlett
  3. For et vakkert kort! Nydelig fargekombinasjon og vakkert pyntet.
    Denne tutorialen må jeg gå og se på, for dette så ut til å være en smart ide.

    SvarSlett
  4. Kjempestilig kort du har lagd til mammaen din. Nydelige farger og vakkert bilde. Jenta har så lurt et blikk. :)
    Så smart med post-it kort, da får det stå fremme lenge. :)

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  5. så flot kort , nydelige farver og sødt motiv, smart design med post it
    knus Pia

    SvarSlett
  6. Nydelig kort som er flott pyntet. Likte godt fargesammensetningen din! Kjempesmart med post it blokk inne i kortet!

    Klem Mette

    SvarSlett
  7. Så flott dette var!
    Nydelig gjennomført og så smart å stemple tekst på det første post-it arket.
    Takk for at du deltar hos SC denne uken.
    klem Anne

    SvarSlett
  8. Beautitful! Love the colors, the image and the bling!

    SvarSlett
  9. Oh wow, this is beautiful! Thank you for sharing with us at Sir Stampalot.
    Clare x

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails