torsdag 11. februar 2010

Motivet week 5 challenge

Tusen takk for de hyggelige kommentarene jeg fikk i forbindelse med publisering av mitt første kort her på bloggen min. Og så er jeg skikkelig stolt over at jeg har fått to følgere her på bloggen min. Velkommen skal dere være. Synes det er kjempe stas at noen vil følge bloggen min.

I siste liten slenger jeg meg med på en utfordring til denne uken: Motivet week 5 challenge

Her er mitt bidrag:



Ballerina Hilda fra motivet. Er hun ikke bare helt herlig?
Litt glitterlim på sløyfer og litt over øynene, som øyeskygge(ikke så lett å se;)
Restepapirer. Fint å få brukt opp litt av det og.

Ett til:


Zoomet inn på Hilda(ble litt uklart)
Hun er jo bare til å spise opp da.

Og innsiden av kortet:



Bursdagskort til en venninne :)

Baksiden:



Enkelt og greit!


Takk for at du tittet innom. Håper du likte kortet mitt.

2 kommentarer:

  1. Det var et flott kort. Og Hilda er søt. Likte veldig godt ramma du har laget rundt motivet. Herlig.

    :o)

    SvarSlett
  2. Herlig ballerina!Dette kortet er kjempefint,og rammeideen vr ny for meg!Takk for tips,og ha en riktig god helg!
    Janne

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer! Thank you for all your sweet comments! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails